1. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν την ομοιόσταση και τη ρύθμιση και τη σχέση δομής και λειτουργίας του ανθρώπινου σώματος
2. Να αναπτύσσουν τη χρήση της επιστημονικής ποσοτικής μεθόδου στη φυσιολογία
3. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλουν τη μηχανιστική και την τελολογική προσέγγιση στα επίπεδα οργάνωσης του ανθρώπινου σώματος.
4. Να αναλύουν σε διάφορα επίπεδα οργάνωσης τους μηχανισμούς που επιτρέπουν στο ανθρώπινο σώμα να λειτουργήσει φυσιολογικά
5. Να προβλέψουν πως ένα βλαπτικό ερέθισμα μπορεί να τροποποιήσει τη λειτουργία του ανθρώπινου σώματος.
6. Να ενσωματώσουν γνώσεις από το συστήματα του ανθρώπινου σώματος και να προβλέψουν την ομοιόσταση
7. Να αναπτύξουν κριτική ικανότητα, με μοντελοποίηση της φυσιολογίας και να επιλύουν προβλήματα που σχετίζονται με τη φυσιολογία.
Καθηγητές Μαθήματος