1. Να μοντελοποιούν την επιδημιολογία της καρδιακής ανακοπής παγκόσμια
2. Να συνθέτουν τις ενδείξεις που οδηγούν στη δημιουργία κατευθυντηρίων οδηγιών
3. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις κατευθυντήριες οδηγίες από τους διάφορους επαγγελματικούς οργανισμούς (π.χ AHA, ERC, ILCOR)
4. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν την παθοφυσιολογία της καρδιακής ανακοπής και τις τροποποιήσεις στον σχετικό αλγόριθμο
5. Να κρίνουν την ανάγκη εφαρμογής ECMO και μηχανικών συμπιέσεων σε ενδονοσοκομειακό και εξωνοσοκομειακό χώρο.
6. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις διαφορές της νεογνικής αναζωογόνησης, από την αναζωογόνηση των ενηλίκων
7. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις διαφορές της παιδιατρικής αναζωογόνησης από την αναζωογόνηση των ενηλίκων
8. Να ερμηνεύουν την ετερογένεια της ηθικής της αναζωογόνησης και τις πολιτισμικές αξίες που οδηγούν σε διαφορετικά είδη αποφάσεων για το τέλος της ζωής.