ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Κωδικός Μαθήματος:

Γ5

Εξάμηνο:

3o Εξάμηνο

Κατηγορία:

Μάθημα Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

Ώρες:

4

Μονάδες ECTS:

6


Καθηγητές Μαθήματος

ΕΚΜΕΚΤΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

1. Να αντιπαραβάλλουν και να συγκρίνουν τις διάφορες θεωρίες μάθησης
2. Να εξατομικεύουν τις θεωρίες μάθησης σε προγράμματα σπουδών (σεμινάρια δράσεις) στην Αναζωογόνηση
3. Να δομούν προγράμματα εκπαίδευσης σύμφωνα με τα διεθνή μοντέλα ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών (π.χ. SPICES curriculum)
4. Να εντάσσουν τις σύγχρονες τάσεις εφαρμογών της τεχνολογίας στην παιδαγωγική πρακτική της Αναζωογονήσης.
5. Να εξατομικεύουν τη διδασκαλία της αναζωογόνησης με καινοτόμες διαδραστικές δραστηριότητες και αναπτυξιακά κατάλληλα λογισμικά .
6. Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις αρχές της αξιολόγησης και την εφαρμογή τους στην αναζωογόνηση (OSCE’s, αξιολόγηση δεξιοτήτων)
7. Να αντιπαραβάλλουν τις διαφορές της διαμορφωτικής από τη συμπερασματική αξιολόγηση και να τις ενσωματώνουν στην εκπλήρωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
8. Να ενισχύουν το σκεπτικό της παιδαγωγικής διαδικασίας που επιλέγουν και τα συμπεράσματά τους τόσο σε εξειδικευμένο όσο και σε μη εξειδικευμένο κοινό.
9. Να δημιουργούν ερευνητικές υποθέσεις που αφορούν στη διδακτική και αξιολόγηση της αναζωογόνησης
10. Να δομούν αναστοχαστικά ημερολόγια διδασκαλίας